Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności

close

REGULAMIN SKLEPU - ważny do 24 Grudnia 2014r

 

 

1. Sklep AQUASENSE.PL jest prowadzony przez firmę:

 

LIPI S.C. Lilla Korab, Piotr Klemczak

ul. Bernardyńska 76

44-100 Gliwice

NIP: 631-26-45-997, REGON: 242948734,

KONTO BANKOWE: 57 1950 0001 2006 0321 1454 0002

 

dalej nazywaną „Sprzedającym”.

2. Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „Klientem”.

3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, za wyjątkiem przerw technicznych i konserwacyjnych.

4. Zawarcie umowy i realizacja zamówień następuje po potwierdzeniu przez Sprzedającego przyjęcia złożonego przez Klienta zamówienia (opcja wysyłania towaru za pobraniem) lub dokonaniu przedpłaty.

5. Zakupiony towar wysyłany jest na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia.

6. Sprzedający ponosi odpowiedzialność przez dwa lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 roku.

7. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań, należy odesłać na adres Sprzedającego.

8. W okresie dziesięciu dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zgodnie z ustawą zwrotowi nie podlegają produkty audialne i wizualne oraz zapisane na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. Sprzedający w ciągu siedmiu dni dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

9. Klient przed odebraniem przesyłki pocztowej lub kurierskiej powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W takim przypadku Klient nie powinien przyjmować przesyłki i w obecności pracownika poczty lub kuriera sporządzić protokół szkody oraz niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.

10. Ceny towarów oferowanych przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT), chyba że są oznaczone jako ceny netto.

11. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204). Klient podając swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.

12. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.

13. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.

14. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce regulamin (http://www.aquasense.pl/regulamin.html). W trakcie realizacji zamówienie oraz
w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego.

15. Sprzedający zapewnia Klientowi poprawność działania sklepu internetowegow następujących przeglądarkach: IE wersja 9 lub nowsza, FireFox wersja 19 lub nowsza, Opera wersja 12 lub nowsza, Chrome, z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu aquasense.pl, należy je wszystkie wyłączyć.

16. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.

17. Na każdy zakupioney w sklepie aquasense.pl firma LIPI s.c. wystawia fakturę VAT.  Złożenie zamówienia oznacza zgodę na otrzymanie faktury drogą elektroniczą na wskazany w zamówieniu adres e-mail. Jeżeli Klient życzy sobie fakturę w wersji papierowej wystarczy skontaktować się z nami w jakikolwiek sposób i poinformować nas o tym fakcie.

18. Ze względu na brak możliwości sprawdzenia przy odbiorze przesyłki wysłanej usługą pocztową, Firma LIPI s.c. nie przyjmuje przesyłek odsyłanych do sklepu za pośrednictwem Poczty.

 KONIEC REGULAMINU

 

Informacje dodatkowe i wyjaśnienia

Poniższe wyjasnienia są zamieszczone jedynie w celach informacyjnych i nie należą do regulaminu sklepu.

 

I. Procedura składania i realizacji zamówień

1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Realizuj zamówienie".

Umieszczenie produktu w koszyku nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia i do niczego nie zobowiązuje. W każdym kroku możesz zrezygnować z zamówienia bez żadnych konsekwencji, aż do momentu kliknięcia na przycisk ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE

2. Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Realizacja zamówienia zaczyna się z chwilą potwierdzenia przez pracownika fimy LIPI S.C przez przyjęcia zamówienia drogą telefoniczna lub przez e-mail podany przez zamawiającego. W szczególnych przypadkach sklep może skontaktować się z zamawiającym w celu potwierdzenia zamówienia lub uzgodnienia czasu dostawy.

  • a. zamówienie za pobraniem - procedura realizacji zamówienia rozpoczyna się natychmiast
  • b. zamówienie płatne przelewem – procedura realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie dotarcia przelewu za zamawiany towar na konto firmy LIPI s.c .

W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia a o zaistniałej sytuacji zobowiązujemy się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego a wpłaconą kwotę zwrócić na konto Zamawiającego nie później niż następnego dnia roboczego od wydania dyspozycji przez klienta.

Realizacja zamówień pobraniowych następuje niezwłocznie, a zamówień płatnych przelewem po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.

II. Termin dostawy:

Przy opisie każdego towaru znajduje się informacja związaną z czasem realizacji zamówienia. Jest to termin, jaki upływa z chwilą potwierdzenia przyjęcia do realizacji złożonego zamówienia do chwili wysłania produktów. Czas podany na stronie informuje o dniach roboczych. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach kontaktujemy się telefonicznie aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.

Produkty na zamówienie oraz produkty opisane jako "Dostawa w 7-14 dni" są zamawiane u dostawcy w każdy poniedziałek do godziny 10:00. Dlatego termin dostawy liczy się z chwilą złożenia zamówienia u dostawcy. Przykładowo produkt zamówiony w niedzielę zostanie dostarczony do zamawiającego w 7-14 dni roboczych licząc od poniedziałku. Zamówienia złożone we wtorek zostaną dostarczone w 7 -14 dni roboczych licząc od następnego poniedziałku.

Firma prowadzi przede wszystkim sprzedaż wysyłkową, możliwość indywidualnego odbioru zakupionego towaru istnieje tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym

III. Zwrot zapłaty

W przypadku ostąpienia od transakcji w regulaminowym terminie 10 dni, zwrot zapłaty za towar odbędzie się poprzez :

- w przypadku zapłaty za pobraniem  - przesłanie kwoty zapłaty w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.

- w przypadku zapłaty przelewem bankowym - odesłanie na konto z którego nastąpiła płatność.

 

IV. Reklamacje



Jeżeli Klient otrzyma produkt, który ma widoczne wady techniczne, został uszkodzony podczas transportu, to prosimy o jak najszybszy kontakt z nami w celu uzgodnienia dalszego postepowania.

W przypadku gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny. Proszę w takim wypadku o jak najszybszy kontakt z firmą LIPI s.c. (tel.: +48 535 872 154)

W przypadku przesyłki kurierskiej Klient ma prawo sprawdzić stan przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. Powyższe prawo wynika z artykułu 545, paragraf 2 Kodeksu Cywilnego  „(…) kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju: jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.” W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Klient powinien spisać protokół z Kurierem. Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym lub w e-mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.

Nie spisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji (rozumianej jako prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową lub skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji). Protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji. W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna.

Zgodnie z ustawą prawo przewozowe (Dz.U. z 2000 r nr 50, poz. 601 ze zm.) przyjęcie przesyłki przez uprawnionego (Klienta) bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia w stosunku do sklepu aquasense.pl

W przypadku odsyłania do nas zakupionych produktów , czy to w przypadku rezygnacji czy też w przypadku reklamacji,
sugerujemy aby do paczki dołączyć wszelkie dokumenty, które były dostarczone razem z towarem (gwarancja, faktura, instrukcja obsługi), kopię protokołu szkody lub krótką informacje o wadzie, która została zauważona.

Po odesłaniu produktu firma LIPI s.c gwarantuje:
a) rozpatrzenie reklamacji w ciągu 14 dni
b) w przypadku uznania reklamacji wymianę towaru na inny, pełnowartościowy,
c) jeżeli nie będzie możliwe wypełnienie powyższego punktu (z powodu wyczerpania się zapasów), zwracamy pieniądze (przelewem na konto w ciągu 7 dni) lub zaproponujemy produkt inny, podobny do zamówionego.

Do Klienta należy ostateczna decyzja o formie rozliczenia się z dwóch podanych w punkcie c a także o sposobie załatwienia reklamacji.
 

V. Warto wiedzieć


Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na stronie sklepu  aquasense.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach sklepu aquasense.pl użyte są w celach informacyjnych. Zawartość witryny (teksty, obrazki, grafiki) oraz wszystkie jej fragmenty stanowią własność firmy LIPI s.c. producentów, dostawców lub firm współpracujących. Cała zawartość sklepu jest objęta ochroną, wynikającą z przepisów polskiego i międzynarodowego prawa autorskiego.